pengikut para buang masa

Tuesday, December 7, 2010

mek beranak lagi

seperti sedia maklum, mek beranak lagi

dlu enam, kali ni pon enam, cuma kali ni, 4 je survive (so far)

so hari2 pun, nmpk mek macam survey kawasan2 baru ala2 seorang broker tanah

masuk sana sini, dan around 10 minit kemudian, mula la angkat ank dia

since dia angkat ank dia masuk umah, aku angkat la balik ank dia kluar

xnk kasi dalam umah :D

but then, satu pagi

umi "syafiq! tlg cari ank mek, satu hilang, tgal 3"

lama2 lepas tu, xjumpa jugak, so ktrg satu family breakfast dlu mkan nasi lemak

tiba2, mek datang bawak 1 lagi ank, lepas aku spy2, tengok2 dia bawak masuk ank dia, letak bawah katil aku

hmm.. mmg nk sgt letak ank dalam umah.. okay okay

so aku amek semua ank dia, letak dalam kotak, pastu aku letak tepi katil instead of bawah katil (mek prefer bawah katil)

lepas mek tengok ank2 dia sume tepi katil, mek amek ank dia nk bawak kluar, utk letak bawah katil

lantas sahaya aku berkata " mek, ank2 mek boleh duduk dalam, tapi jgn bawa bawah katil, nti kotor. kita sekarang win win situation, mek dapat duduk dalam, tapi jgn bawa bawah katil k!"

pastu mek letak balik ank dia dalam kota. untill today, mek x bawa kluar ank dia. hihihi



6 comments:

jamesberrok said...

hebat!!! syabas!!!

ihsan_huhu said...

fuh.

siri bercakap dengan kucing 3 akan keluar di pasaran.

husna afifi said...

mak oi!
atas sebab kehenseman sapit..mek jatuh hati n xsanggup menghampakan sapit

bersambung...

Anonymous said...

comelnyaaaaaa mek!!!

nak kucinggggggg

Unknown said...

serious sikit cite ni?? ish ish. Anak mek hilang sbb ko la kan keluarkan anak die kannn.. sian Mek! ish ish ish

=Waniduckie= said...

Asal tade gamba. Nak gamba nak gamba nak gamba nak gamba!