pengikut para buang masa

Tuesday, June 23, 2009

Sembang Zero

credit hp skang nih sangat la bagus. lmbt tol kurang. tapi still kena bayar..

lantas aku pon tanyer la seorang mamat kat ketin U ni,

" kalau air, instead amik kat paip, kau bole pergi sungai/telaga amek sndri

letrik lak instead of amek dr syarikat karen, kau bole beli jenerator n jenerate la karen sndri,

tapi apsal henpon nyer line x leh wat sndri? klau bole kan mesti rmi org da buat"

p/s ade ker org buat astro sndri?"

jawapan mamat itu : "bagus soklan kau: kemudian dia smbung tgok drama jepon. heh

da la, baik study utk exam, math chem n programming. tadi physic, cam okeh jer.. huhu

6 comments:

bdkICT said...

aku mmg xpaham!

zacharias said...

ada je orang amek astro sendiri. beli je decoder, pasang parabola. macam orang s'wak la.

orang mesia suka tgk bola. tapi parabola tu dah diharamkan di malaysia, kononnya takut orang nampak bola2 yang lian. sebenarnya nak mengkayakan tokey astro, pasal orang tgk bola

Islah Abas said...

haha.. mcm shahul je 'mamat' tuh~

all d best exam..

lyanne37 said...

good luck syafiq afifi. :)

Lyssa said...

yela kan, cam ok jer physics td hehe
harap2 dpt pass!

ihsan_huhu said...

bola2 lain pon ok...

tp bola cm lg bes je