pengikut para buang masa

Tuesday, March 30, 2010

Cuti

buang masa.

makan, tido dan berak (kalau rasa nk berak)

tgok movie, vid clip kat umah jengga.

smlm ada buat maggie fest, kasi jengga jadi chef. hancur maggie aku.da la byk paket dia masak. dia pegi masak maggie kari dgn ikan kering.... dan aku x leh terima kenapa dia masukkan ikan kering.. kenapa? kenapa jengga? kenapa?
-lepas makan sume jadi psycho, nasib baik xde org mkan, jengga mkan sorang-

rasa cam nak balik :D

bole jumpa umi dan ayah dan kakak yg perut da besar :D


6 comments:

auummm said...

zzz

Najwa budak baik said...

balik balik balik! at least one week pun okay.

nanti bila dah kerja susah jumpa ayah ummi and kak una dah.

BALIKKKKKKKKKKKKKKK

Peng budak jahat tapi baik gak said...

balik dow . siyes

ihsan_huhu said...

p r dok dlm gua niah ke berenang sungai rejang ke p tangkap buaya ke

husna afifi said...

sejak bile lak perut besar ni jd feveret?
cis!

zacharias said...

balik je ah. buat apa dok buang masa layang ngejah awek kat miri?