pengikut para buang masa

Tuesday, June 14, 2011

ade orang buat entry emo

so aku on tetibe rasa nk join emo gak ah

tapi ni mmg betul2 nyer emo ni. gua xde main2 nyer

benda ni gak la yg buat aku kurang men dota. sbb dota tu buang masa. unless cuti.
nk main sekali sekala, main ah

------------------------------------------------------------------

aku dilahirkan dgn satu atuk sahaja. belah ayah
tapi jgn silap laks, tkut nti ada orang igt mak bapak aku anak tuhan laks.

diorang ade mak bapak diorang.tapi time aku lahir, atuk belah ayah aku je la yg tinggal.

masa kecik2 atok, tokwan a sedap sikit

tokwan aku tanya "nk jadi apa besaq nti?"
aku jawab "nk jadi pilot"

pastu tahun2 berlalu, asal aku balik kg je
dia tanya "haa! nk jadi kapten!"

ting tong ting tong,aku berumur 18,
aku decided utk amek kos geology

so tokwan aku tanya "nk jadi kapten!"
aku jawab "xnak! nk jadi geologist"
so tokwan aku ckp "nk jadi pecah batu!"

ting tong ting tong. aku berumur 20
time tu dia baring je. xmampu dah nk diri apatah lagi ber-martial art

aku balik dr Sarawak.
aku lalu depan pintu dia, sbb dia duduk bilik paling depan
mmg of coz orang akan lalu

tiba tiba

tokwan ckp "Syafiq! nk jadi geologist!"
pergh! dia nmpk aku terus ckp camtu!
cakap tu doa.
thx tokwan doakan
harap2 makbul on time :)

al-fatihah


-----------------------------------------------------
lagi cerita atok/tokki/tokwan
maaf, tiada cerita Datuk k/l/m/n....

8 comments:

faherdaAkhmar said...

patut kau tulis di ispirasikan oleh aku walaupun banyak salah taip kat situ. Bodoh sekali aku.

Kita sayang atok kita!

mehmed said...

aku rindu atuk2 nenek2 aku
*mata tetiba berair

a.j. said...

saya juga. teringat tokki =D

MS-3P said...

Alhamdulillah, ade gak memori manis lu ngan tokwan lu

oreo oreo said...

comel entri oh oh!

rehan syazwani said...

atok! moga bhagia disanaaa.

iezie said...

sedihnye post nie :(
Al-fatihah

miba said...

selamat =)