pengikut para buang masa

Saturday, June 11, 2011

59

fuyo. tiba2 followe aku jadi 59.

59 lah akan sesat lak pasni.

okay xpe. yg critical issue skang ni baru lepas exam

pastu aku start men game kat fb "my shop"

bosan ah. tapi hidup tanpa aktiviti lagi bosan.

last paper aritu mmg cam haram. susah

pastu. klau aku dapat pass pon da happy da rasanya. (tapi dapat hd ke mmg lagi bes ah!)

------------------------------------------------------------

aktiviti yg di plan dalam otak utk dijalankan time holiday

1 - picnic / bbq = baru je lepas setel! tiba2 dapat sms. apo lagi bang
thx to awek dan chik chik yg menjadikan majlis meriah.
tak lupa gak. teh tarik osem gila babeng. aku amek 5 / 6 cawan tadi
kemungkinan 5 / 6 cawan tu telah meng-short-kan lifespan aku. namun, makanan malaysia Best!

2 - igt nk berbisnes basikal kat sini. Naqiwadeh. cpt a ym ngok!

dan aktiviti2 selebihnya tatau lagi. plan is no plan! asal benda tu murah dan berpatutan utk di usahakan. layankan aje!

ade sesape nk datang perth? klau ada. gtau awal2 doh! takut aku takda kat sini jer

oh! this semester was awesome! though the first month was a bit awkward coz no friend. but after the first month, sume baikbaik belaka! good friends are everywhere! thx yo!
.. gaya aku thx macam diorang baca. haram diorang x faham lgsg. hahaha

:D

1 comment:

ihsan_huhu said...

oi carik kje ah kl bosan. lepak2 dpt duit. bisnes beskal tuh mcm menarik.